· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Monday, July 18, 2005

seLipaR JePuN daH nYamPaH tEngOk...


Aku dah menyampah dan meluat pulak dah tengok myvi.... rase macam nak termuntah pun ade... entah kenapa... mungkin aku rasa kereta tu cun sangat masa tengok dia kat showroom. Lepas satu persatu dah kutemui kat jalan raya dimana-mana sekarang ni, aku jadi macam ...yerkkkk! hodohnya.... tak de lah lawa sangat macam first sight dulu... yang membuatkan aku kata dia hodoh, bila aku membandingkan MyVi dengan Aveo, Jazz , Picanto dan Getz.... agaknya padanlah dengan harganya pun... but jauh betul beza rupa dan lubang hidungnya.... kuang kuang kuang.... sekarang ni bila aku aku dah nyampah tengok MyVi kat mana2, hubby aku selalu mengusik aku... tu lah.. dulu dia yg suka sangat... dulu dia yg kata cun toi..... nasib baik tak booking kan... macam perli aku jer.... pedasssssssssssssss! Aku dah terbekenan kat che mek molek kat atas tuh ... cun kan... tapi sekadar tengok dan berkenan aje la.... tak lebih dari itu....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

akak, nak tanya sket, keta apa tu??

19/7/05 11:26 AM  
Blogger Selipar Jepun said...

honda jazz yg tlh di make-over.... over tak ? canggih kan?

19/7/05 1:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

gerek siott...kat mana tuh? kat sini ke?

19/7/05 5:20 PM  
Blogger Selipar Jepun said...

nampak cam kat stadium shah alam jer.. ye le tu...

19/7/05 5:50 PM  

Post a Comment

<< Home