· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Friday, July 08, 2005

Personaliti Pilihan Minggu Ini...Maskiranto Marcello.

Nama Penuh :Mas Kiran Jakiran.

E-mel:Kieran

Tarikh Lahir : 24 April 1975

Tempat Lahir : Kuala Selangor, Selangor

Zodiak : Taurus

Keluarga : Seorang jer

Filem kegemaran : Braveheart dan Legend of the Fall

Lagu Kegemaran : I live my life for you (firehouse)

Binatang kesayangan : Ikan laga- ada dua ekor....baru jer seminggu beli he..he..he Nak kasi dia besar, lepas tu boleh goreng....nak masak tiga rasa

Makanan kegemaran anda? : Semua masakan ibu saya...walaupun saya tak suka masakan pedas...tapi yan mak saya masak punyer...pedas camner pun mesti settle punya...

Apakah ciri-ciri fizikal menarik yang menyebabkan orang memandang dua kali terhadap anda? : Rambut kot!! Sebab rambut saya panjang

Apakah kebolehan anda selain daripada menjadi pengacara/penyampai? : Bersukan....mungkin saya boleh jadi ahli sukan yang baik...

3 Perkara yang anda paling tidak suka lakukan dalam kehidupan seharian? : Pakai contact lense (leceh), Memesan makanan (tak tahu nak makan apa-orang bujanglah katakan), Bila nak tidur (susah sangat nak lelap)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home