· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Thursday, April 27, 2006

Tioman Trip - Ending Story


Pulau Tioman

Nipah Village / Kg Nipah - Terletak Di Barat Daya Pulau Tioman
Peta ni patutnya aku letakkan dalam entry "Tioman Trip -Intro". Tapi mak cik lupa, sorry lah...





Sepanjang berada di Tioman, ade satu kenangan yg tak dapat aku lupakan. Hari kedua kami disana, malamnya waktu sedang tidur sekitar jam 3.00 pagi, tiba2 blackout. Alamak, gelapnya. Tetiba pulak Anis nangis nak susu. Aku dah habis fikir dah. Mana lah ade candle atau lighter kat sini. Camno nak buek ni? Lama aku pikir, hanya ade satu jalan je. Tak de cara lain dah melainkan bergantung kepada cahaya dari Handphone yang tak seberapa terang. Hubby tidur tak sedar diri. Aku terpaksa buatkan susu anis dalam gelap berdasarkan cahaya sumbangan dari Hp aku. Tima kasih kat Sony Ericsson yg banyak membantu aku dikala aku kegelapan, kesusahan & dikala tak de hp line di Tioman, aku masih memerlukan mu...cewah ! Kejap2 bila cahaya dah malap, aku hidupkan balik. Begitulah seterusnya sampai aku selesai buatkan susu anis.

Tak banyak yg aku nak share dalam entry ni, cuma aku nak share gambar2 menarik masa kat tioman je. Buat kenangan.


Selipar Jepun waz here in Tioman... hehehe





anis tak habis2 dengan "boyfriend"nya . anytime, anywhere , mesti dgn mamat ni. Yg kelakarnya, mamat ni pakai seluar terbalik pun, dia tak kisah. Siap holding hand lagi..jelez betul aku.... setiap kali bangun tidur, soalan pertama yg dia tanya aku ialah : "Mama, Mujahid mana?"

lagak ngeri kamal. mentang2 pandai berenang...

tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat berkubang.

macam ade batu permata kat atas air ni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home