· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Friday, March 31, 2006

Lepas Geram lagi

Aku geram sangat kat sorang minah ni. Aku call dia tanya payment , dia cakap hold on. Aku pun hold on for 5 minutes. Tanpa hold on tone, aku tertanya2, wat pe la minah ni lama sangat. Check ape kebendanya lama sangat nih. Ak pun tak puas hati. Darah dah menggelegak rasanya. Aku pun letak phone, call again & ask for this minah. The receptionist said this :
"I'm sorry mam, she's in the meeting"
Wallau-weh... darah aku terus menggelegak sampai 200%. How can she put me on hold for so long & go for the meeting.
Kalau aku jumpa minah ni, aku kasi penampar jepun baru dia tahu. Suka2 mak bapak dia je nak buang masa org. Kalau ye pun nak gi meeting, cakaplah.. ni buat org tunggu lama2.
Aku memang bengang tahap cipan hari ni... Kalau aku tak ampun kan perbuatan dia tu, jumpa le aku kat akhirat nanti. Geram Betul. Diperbodohkan hidup2.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home