· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Friday, January 20, 2006

Seminggu Dalam Sejarah..

1) Friday (13/1/06) -Aku tak sihat lagi... lepas balik raya haji hari tu, aku dah terjangkit virus dari adik aku. Aku terpaksa MC lagi half day .
2) Saturday & Sunday - On The Bed Most of the time. Fever , Flu & Sore Throat
2) Monday (16/1/06) - aku kerja. Walaupun x berapa ok lagi, tapi aku gagahkan juga sebab ada urgent things yg nak dibereskan dioffice. x ade masa nak update blog.
3) Tuesday (17/1/06 ) - aku kembali MC sebab demam aku datang balik. Badan pun sengal x hilang lagi. Kali ni macam demam urat je.... demam dah kebah, urat dan muscle pulak yg terlebih2 sakit.
4) Wednesday (18/1/06 ) - aku terpaksa ambil EL la pulak. Anis dah terjangkit virus dari aku... dia pulak yg demam. Aku menjaga dia kat rumah. Nasib baik aku dah ok sikit. Tapi aku still x lalu makan....
5) Thursday (19/1/06 ) - Anis dah ok... aku pun pergi kerja macam biasa hari ni. Elok sampai kat office, hubby pulak kata dia pening kepala, rasa macam nak balik. Tapi dia masuk office juga, after lunch baru dia balik. Hubby pulak MC. Malam tadi aku balik kerja, Hubby tidur. Badan panas. Demam dah terjangkit pulak kat dia... kesian.
6) Friday ( 20/1/06 ) - Hubby tak ok lagi... aku pergi kerja ngan Enig. Pukul 7.00pagi dah keluar rumah. Lama tak keluar awal macam ni.. terasa gelap lagi walaupun pukul 7.00am. Budak2 masih tidur. Aku suruh hubby hantar mereka ke Taska bila diorang dah bangun nanti.

2 Comments:

Blogger Jubeiz said...

semoga cepat sembuh

22/1/06 3:07 AM  
Blogger Selipar Jepun said...

Thanks..

23/1/06 1:57 PM  

Post a Comment

<< Home