· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Friday, October 07, 2005

Hepi Besday 2 U....

3rd Ramadhan bersamaan dengan 7th Oct - Happy Birthday to my youngest bro - Nadzri & my sister's eldest daughter - Husna.... semoga panjang umur, murah rezeki, berjaya dalam pelajaran & berjaya dunia & akhirat.... amin...
Semalam , dalam pukul 3ptg aku telefon taska, penjaga tu kata, faiz nak puasa... sejak balik sekolah, tak nak makan apa2.. cuma nak tidur je.. elok le tu... percubaan yg baik.. walaupun dia tak sahur, aku buatkan susu utk dia, minum sambil tidur. Percaya tak, faiz dah umur 5 tahun, dah 2 tahun kesekolah tadika, masih dengan botol susu lagi?
Pukul 5.00ptg aku call lagi, tujuan aku nak tanya faiz, apa yg dia teringin nak makan sempena hari pertama berpuasa ni... rupa2nya penjaga tu kata, faiz dah berbuka pukul 4.30ptg tadi... katanya lapar...
Tak pe lah tu, perlahan2 le... hari ni aku suruh dia puasa sampai pukul 5.00ptg. Minta2 lah dia berjaya... Good Luck to you babe...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oklah tu SJ, Anak Am pula 5thn juga, lansung tak cuba puasa pun, pagi2 dah minta beli roti, muka pula dah semacam

Am ingat tahun depan baru nak ajar dia

10/10/05 12:54 PM  

Post a Comment

<< Home