· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Thursday, September 29, 2005

Lawak Mat Rempit

Semalam aku balik lambat...gara2 hubby ada meeting. Dekat2 pukul 7.20 aku bertolak dari office. Buka puasa pun sekadar minum soya bean je. Sampai kat R&R Jejantas Sg Buluh, kami singgah solat maghrib. Masa tu tgh nak parking, aku perasan ade kertas terlekat dekat nombor plate sebuah motor... kertas tu cover the whole number plate tu, aku ingatkan nombor plate org tu jatuh, sementara tu dia lekatkan kertas. Tapi bila aku pegi dekat2 dan baca , aku senyum sorang2 & ceritakan kat hubby. Ayat pada kertas tu berbunyi begini :-
"Minta Perhatian. Motor ini kepunyaan org yg tak siuman. Sila jgn hampiri kerana pemiliknya tak pakai SPENDER.." ROTFL
Tak tahulah korang... bagi aku , kelakar sangat. Entah2 ada org buat dajal kat tuan punya motor ni. Dah tu tuannya motor ni pulak tak sedar pasal notes tu... aku harap tak ada hidden kamera kat mana2 . Takut juga kalau "Macam2 Aznil " punya angkara... siapa tahu ?





1 Comments:

Blogger Jubeiz said...

hehehe.. memang kelakar.

29/9/05 2:47 PM  

Post a Comment

<< Home