· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Monday, August 01, 2005

Latest Update

aku mc lagi gara-gara kurang sihat.....middle of july hari tu aku baru je mc 2 hari, ni mc lagi. Semua ni kerana jangkitan virus...kat office ni ramai org sakit termasuklah boss aku... so, aku yg baru jer nak sembuh, dah terkena balik... mungkin antibodi aku tak kuat .... yg best nye, memula tu aku nak gi kerja walaupun tak sihat, memikirkan banyak kerja yg pending... tapi setelah disoal berkali2 oleh hubby, aku decide nak mc... hubby aku pulak keletihan.. katanya malas nak pergi kerja. Badan letih..Malam semalam dia balik lewat sangat.. tolong mengemas sebab ada org buat kenduri arwah kat surau...dah tu kesian dekat tuan rumah yg buat kenduri tu sebab ramai datang makan & balik, tak tolong pun.. so dia volunteer nak tolong basuh periuk belanga, cuci toilet lagi dan pukul berapa dia balik pun aku dah tak sedar sebab aku dah pengsan awal-awal lagi dengan anak2..... so, dia call office ,cakap dia tak sihat... tapi tak ambik mc... so, aku dok rumah dengan hubby berdua je. Anak2 biasalah, hantar juga ke nursery... Oleh kerana lama tak apdet blog ni, ni ade beberapa sejarah yg berlaku :-
  • 24th July 2005 (Sunday) -Gigi faiz longgar gara-gara makan ice cream connetto.
  • 26th July 2005 (Tuesday) - Gigi faiz dah tanggal.. tengok2 dah rongak sebatang. Dia kata tercabut sendiri kat nursery.
  • 27th July 2005 (Wednesday) - Faiz bawa kalik gigi dia ,katanya dia mintak kat ibu sebab nak tunjuk kat mama. Balut ngan tisu pulak tu. Pastu kat tisu tu ade tulis, Gigi Faiz.... (kelakar)
  • 30th July 2005 (Saturday) - Bawa budak2 naik komuter.... faiz keseronokan, anis ketakutan... asyik terperap kat babah dia aje. kat rumah kan main lagi berkobar2 nak naik ketapi tut-tut, bile dah naik, kecut perut pulak...
  • 31st July 2005 (Sunday) - Faiz sukan.... mama datang lewat 15minit... aku ngan anis je yg datang bagi moral support. babah busy.... yg lawaknya, apa juga acara yg faiz masuk, faiz dapat nombor 1 .... dari belakang..(kuang 4x) . dah nak last2 tu baru babah datang. bagi support kat faiz sebab faiz masuk acara tarik tali... ketawa je lebih..mama ngan babah beria2 sorak , tapi faiz ketawa2 ..tarik pun sebelah tangan, cammana nak menang?
  • 1st Aug 2005 (Monday) - Aku dan hubby malas pergi kerja. Dok rumah half day aje..(membuta le ,ape lagi...) , Then the next 2nd half, pergi mengular ke pasaraya yg berdekatan dgn rumah... shopping macam org gile.... sampai pukul 4.00 baru balik rumah.

Petang, main video game ngan faiz... lepas tu tertidur sebab keletihan. Faiz kejutkan aku sebab mintak tolong mainkan game, ade satu part tu dia takut mati sebab tak reti main, aku tak layan.. then dia kejutkan babahnya sebab aku tak layan dia... sian faiz...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home