· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Thursday, July 28, 2005

CSI @ channel 17

kalau semalam aku malas nak update blog, hari ni aku malas nak pergi kerja... tapi sebabkan aku mesti datang kerja, rela dalam terpaksa... tu lah, malam tadi buat ape? tangkap ayam ke sampai tak cukup tidur? sebenarnya last night aku paksakan diri tidur pada pukul 2.30 am semata2 sebab tengok CSI.... kalau ikutkan, CSI semalam, pukul 4.00am baru habis. Tapi aku tak rela nak tunggu sebab hari ni kerja...kalau lah hari ni saturday, sure aku tengok sampai habis... besh! Tapi yg paling besh sekali, aku tak ambik pot ape tajuknya... so aku terpaksa cari kat ASTRO site utk dapatkan bende ni..... besh sampai kepala otak aku wink sikit harini... mak, nak balik tido...................
CSI (Season V)- Finale
27-Jul-2005 9:00:00 PM
The clock is now ticking! In the season's finale, the CSIs must put aside differences and other concerns as they race against time to save a member of their team who has been abducted, and buried alive in a coffin in an unknown location by a mysterious and sinister villain.
Repeat broadcasts on Thur @ 1am & 12noon, Sun @ 12noon & 9pm and Mon @ 2am
So, pada sesiapa yg nak tengok, sunday ni ade ..... don't miss it! Besh!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home