· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Wednesday, August 23, 2006

Musim Org Mengandung ?

Aku tak tahu betul ke tidak statement tu, tapi itulah yg Peti Ais Toshiba bagi comment kat blog aku.
Semalam boss aku panggil kitorang masuk bilik dia. Siap suruh tutp pintu lagi. Aku ingat kan apelah yg secretive sangat.... rupanya dia nak buat announcement kat kitorang yg dia pun tengah pregnant.. tapi baru 1 month ++. Selepas engucapkan tahniah, kami pun berambus lah dari situ.
Kalau tak silap congakan aku, aku akan pergi maternity leave end of Mar 2007 , dia pulak bulan April 2007. Tak jauh beza.... Sure raya hindu lah diorang boss tak de.. aku terasa rugi pulak sebab aku tak dapat nak raya sama ngan diorang... masa boss tak de (2 bulan pulak tu) adalah hari2 yg paling best dalam dunia... Tapi tak pe lah... aku pun dapat cuti free 2 bulan... Ringan sikit kepala otak aku ni .....
Tahniahlah boss...kerana ko menjejaki aku... semoga kita sama2 jadi mak buyong kat opis ni, dan ko tentu paham, macammana aku rasa selama pregnancy ni... jadi ko jgn nak mengada lebih2 . Ini last warning kali pertama aku kat ko...hehehe...
* Kalau tak silap perhitungan aku, aku ni dah masuk minggu ke 11 bergelar mak buyong....hehehehe....*

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tahniah dari Am SJ, dah lama tak masuk blog SJ, tak tahu pula, Am saja tak tahu lagi bila nak ada rezeki ni hehehehe

23/8/06 4:12 PM  
Blogger Selipar Jepun said...

Terima Kasih Am. Rezeki tak datang bergolek, kalau tak ada usaha. Tapi sabar itu yg paling penting...mungkin ada rezeki am suatu hari nanti... sabar ye.

24/8/06 8:50 AM  

Post a Comment

<< Home