· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Tuesday, July 25, 2006

Anugerah

Petikan dari Entry 19/5/2006 - Update utk 21/5/06 :
Sempena birthday SJ yg ke XX ( tak leh cakap berapa...hiks...) , SJ ade beberapa wish , dan semua org yang ada wish, tentu impikan wish nya come true... betul kan ?

1) Nak Baby.

2) Nak Baby..

3) Nak Baby...

==================================================================
Alhamdulillah, rasa2nya impian dah jadi kenyataan. My wish has come true. Amin .... syukur kehadrat Allah yg maha berkuasa, maha pengasih lagi maha penyayang.
Berat aku dah naik mendadak ke 55kg dari 50kg. Takkan cepat sangat kot? Aku sebenarnya belum jumpa doktor lagi. Tapi aku rasa aku tak salah kali ni... mak tiri aku merajuk dah hampir 2 minggu tak datang jenguk aku. Aku harap apa yg aku rasakan ni benar2 belaka. Aku belum jumpa doktor lagi sebab masih belum buat decision, gynea mana nak pilih. Nak pergi tempat dulu (anis) , jauh sangat. Tak berbaloi nak travel jauh2 semata2 nak check perut everymonth.
Ini ada satu pesanan buat adik aku Tun Teja.
Kalau ko terbaca ruangan ini, tolonglah simpan rahsia ni dari mak kite dan keluarga kite. Hari tu mak kata dia mimpi main bunga 2 tangkai. Aku rasa aku paham mimpi dia tu. Dia tahu ko pregnant, tapi dia tak tahu aku pregnant. (belum confirm lagi aku ni...). Aku rasa mak kite nak dapat cucu 2 sekali tahun depan..... yahooooo !

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pi la check cecepat...kalau betul, CONGRATULATIONS!!!

mak kak SJ mcm nenek saya, bole dapat alamat kalau ada something nak brlaku in the family

25/7/06 12:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

tahniah...

25/7/06 12:51 PM  
Blogger Akima Akatoman said...

tahniah!
kenapa nak berahsia?

26/7/06 5:15 AM  
Blogger Selipar Jepun said...

nohachomel,
Terima Kasih. Akan check this weekend. Nak survey dulu, sebab kite pindah kesini baru 2 thn,tak tahu lagi klinik mana yg bagus utk ibu2 mengandung ni.

Dulu masa pregnantkan faiz, mak kite mimpi buah pelam telur. Lepas tu masa pregnantkan anis, mak kite mimpi barang kemas. Kali ni mimpi bunga, agak2 dah tahu le jantina anak kite ni...hehehe

tun teja,
terima kasih. Awak pun take care gak ye...boleh kita kongsi pengalaman. Kalau ada kemusykilan, bolehlah rujuk kat kite.

Akimanikki,
terima kasih juga. Bukan nak berahsia apa, cuma belum confirm. Nanti dah confirm, baru boleh hebah2kan. Kat sini saya tulis pun sebagai catatan diary hidup saya.

26/7/06 8:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

akak kat area mana? maybe aya bole suggest katne nak wat check up..

eemmm..nampaknya anis ada geng la nanti..:)

26/7/06 11:37 AM  
Blogger whitehorse2099 said...

wah wah wah....

anis dah ada geng la nie..

tapi nanti tak cukup korum so kena nagi si faiz tu geng jugak...

hehehehe ;)

2/8/06 8:39 AM  
Blogger Selipar Jepun said...

faiz & anis sekarang ni tgh bertekak.. sorang nak baby boy, sorang nak baby girl..sebenarnya aku tak kisah. mana2 pun boleh asalkan sihat & sempurna.

2/8/06 1:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

fuh musim org mengandung

5/8/06 4:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! Auction hummer polymer powder coat on magnesium down coats

15/2/07 4:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Meridia and express shipping Baccarat tip beting usa Free accept credit card payment information online ford window motor Light microscope 2 acuvue california paintball Cheap malibu car seat covers 147 alfa romeo secondhand

27/4/07 6:07 AM  

Post a Comment

<< Home