· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Tuesday, August 22, 2006

Faiz Sukan


July 29 , 2006 - Saturday


Walaupun cerita ni dah basi, aku kena update juga. Sebab hari itu adalah sukan terakhir faiz dialam persekolah tadikanya.

Sukan tersebut diadakan disalah sebuah sekolah Integrasi berasrama penuh yg berdekatan dengan rumah aku. Idea pengetua sekolah faiz nak buat kat situ memang bagus sebab tempat tak panas & banyak tempat duduk utk ibubapa dan anak2. Kalau buat kat padang berumput, aku rasa aku org pertama yg pitam ...sebab hari tu cuaca memang panas giler2....


Tak banyak yg aku nak cerita. Faiz hanya masuk 2 acara iaitu lari merentas gelung dan pancing ikan kertas. Sukan kali ni memang happening sebab opening ceremony, dimeriahkan dengan lagu MY HIPS DONT LIE - Shakira yg merupakan lagu tema WORLD CUP. Lepas tu setiap bermulanya acara, ada background music macam bunyi kereta F1 kat litar je... tu yg best tu....



Faiz kata dia masuk acara lari dalam lubang...rupanya masuk dalam gelung.....

bestnye dapat hadiah...

babah menunjukkan bakat terpendam mengayam ketupat. Tapi disebabkan ramai sangat org tengok, babah jadi macam Haziq AF4- Gigil. Terus tak jadi ketupatnya...kalah....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home