· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Thursday, March 08, 2007

Aku Akan Bercuti Pada Bila2 Masa Saja

Sebenarnya apa yg aku tunggu2 , sudah terlalu hampir utk kutemu.... walaupun due date aku sebenarnya 23hb Mar 2007 ini, tapi menurut doktor, aku hanya menunggu hari je sekarang ni.. minggu ni aku dah 37 weeks... aku harap2 anak aku lahir awal iaitu dalam minggu depan... Kerana kalau dia tak keluar by 22nd Mar, aku akan kena induce pada 23rd Mar'07. Dan ramai org kata (termasuk gynea aku), yg induce itu lebih menyakitkan daripada normal & natural birth....
Buat masa ini, aku rasa ini adalah posting aku yg terakhir sebelum aku pergi maternity leave... my maternity leave will be start on 20th Mar 2007 bersamaan 1hb Rabiulawal 1428H. (Selasa). Kecuali kalau aku melahirkan lebih awal dari itu....
Jadi dikesempatan ini, aku mohon ampun & maaf kepada sesiapa yg mengenali aku melalui blog ini, kalau ada salah silap aku mahupun terlanjur kata, harap dimaafkan.... Juga aku berharap kalian semua dapat mendoakan semoga aku selamat melahirkan dan semoga semua urusan aku dipermudahkan olehNya....
Semoga jumpa lagi...
Wassalam.
(Kalau tak ada aral, akan memulakan kerja pada 21st May 2007).

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Am doakan semuga semuanya selamat ya SJ, jumpa lagi

9/3/07 5:10 PM  
Blogger Selipar Jepun said...

Thanks am diatas doa itu. Insyaallah, jumpa lagi.

9/3/07 6:25 PM  
Blogger Mama Emmy said...

Salaam utk semua pembaca blog ini. SJ telah selamat melahirkan baby girl pada 23/3/2007. Sekarang nie die bercuti di kg. Alhamdulillah, semuanya selamat. InsyaAllah, die akan aktif semula selepas bercuti nanti... hehehe

26/3/07 9:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Selamat Hari ibu buat SJ dan semua ibu-ibu yang berkunjung disini ya

11/5/07 3:34 PM  

Post a Comment

<< Home