· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Friday, June 24, 2005

mAwI FC ...World !


Nama Penuh : Asmawi bin Ani
Tarikh Lahir : 25 Ogos 1981
Zodiak : Virgo
Tinggi/Berat : 173cm/56kg
Bangsa : Melayu
Agama : Islam
Hobi : Bermain sepak takraw
Makanan/Minuman Fav :Nasi Goreng Kampung/Teh O
Penyanyi Kegemaran : Yassin, Nash, Wahida
Pelakon Kegemaran : M.Rajoli, Jalaluddin Hassan, Ida Nerina, Umie Aida
Lagu Kegemaran : Seruan
Ringkasan diri : Makanan Melayu tetap menjadi makanan yang sentiasa menjadi pilihan Mawi. Mawi memilih ais krim berperisa cokelat sebagai pencuci mulut kesukaannya. Mawi gemar makan "Mamee" kerana ia merupakan makanan ringan kegemarannya dan Mawi sentiasa sukakan apa jua makanan yang dimasak bersama kicap terutama sekali dari masakan ibunya

mAWi FC
aku & hubby sama-sama memang minat kat mawi.... bukan sebab dia tu special sangat... tapi dia ada satu kelebihan yang tak ade pada student AF yg lain... nak kata hensem, tak ler hensem mane.. nak kata sedap sangat suara dia, tak juga.... tapi dia ada umph! .... tak tahu nak cakap kat mana yg lebihnya, tapi semua org kata dia ada aura yg tersendiri yg menyebabkan dia ramai peminat... For me , orang bukan undi simpati kat mawi sebab dia org miskin ke aper... tapi sebab dia punya suara yg power... rasanya tak salah kalau aku katakan yg mawi bakal menjadi juara AF3 ni.. dengan sikap low profilenye, dia disenangi semua pihak...


Selain mawi, aku juga minat kat Felix.... Felix menjadi best frenz mawi kat dalam akademi.... dan realitynya, peratusan undian mereka berdua adalah yg tertinggi setakat ini dimana mawi mendapat 25% - 27%, dan felix dengan 24% - 25%... mudah-mudahan kedua-duanya dapat kekal sampai final key.. kalau sama-sama menang pun aku tak kisah lah.. kang korang kerat dua ler kereta suzuki swift tu, kongsi yek.... korang berdua memang ramai peminat....
Aku suka-suka jer sebenarnya... takdelah sampai nak mengundi... tak kuase mak eh nak undi diorang. Buat hape? Aku sekadar suka tengok jer, tak sampai ketahap suke mengundi sampai depa menang... Astro & hotlink jugak yg kaye kau... korang2 yang mengundi tu , KAYAP! aku pun tak ingin disoal tuhan dikemudian hari kerana mengundi budak-budak AF ni... saham akhirat tu, walaupun RM 0.65... Tak koser mak !

Aku berbulu betul kat sorang mamat yg dikenali sebagai "pocot" kat dalam AF tu. Perasan bagus.... nak marah org je kerjanya... Biar aku revealkan namanya kat sini... REZA... puas hati mak kau.... Budak pocot ni, konon yg paling senior lah kat situ.Tak de sape lantik dia jadi ketua pun. Dia yg perasan sendiri. Dah tu moody memanjang... macam datang bulan pulak. Marah org sana, marah org sini, gaduh sana, gaduh sini, jadi batu api lagi.... sikit lagi jadi taik minyak pulak. Pocot, ko tak caye cakap aku, minggu ni ko tu bakal terkeluar tau tak... tak caye, ko tengoklah. Org meluat dah tengok perangai ko tu yg belagak macho tapi hancur...... Porah lah. Suare tak sesedap mane, perasan nak jadi pennyayi... Dengki kat mawi pulak tu pasal % mawi tertinggi, sedangkan % dia yg tercorot sekali....

Melayu ni kalau tak dengki kat orang, tak sah ke?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home