· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Monday, June 06, 2005

Alfatihah...

Seorang lagi saudara kite telah pergi buat selama-lamanya menemui Yang Maha Esa.... Innalillah hiwainna ilaihirajiun.... (dariNya kita datang, kepadaNya kita kembali...) Kak Timah anak Cu Minah kembali kerahmatullah 5/6/2005 ~ 9.00pm kerana brain cancer yang baru diketahui dalam 3 minggu yang lepas.

Alangkah pendeknya masa yang diberi, penyakit maut itu hanya dapat dikesan disaat-saat akhir hayatnya.... Sepatutnya beliau menjalani pembedahan pada 4/6/2005 tersebut di HKL, tetapi dibatalkan disaat-saat akhir oleh keluarga beliau kerana mereka ingin membawanya menjalani perubatan secara tradisional di Nilai. Selepas menjalani rawatan tradisional tersebut, arwah dikatakan "sembuh" sekejap dengan menunjukkan tanda-tanda seperti boleh bangun untuk makan, solat dan berbual-bual. But then, on sunday 2.00pm, she collapse again... Start dari situ, arwah dibawa kehospital KL dan dimasukkan ke ICU. Arwah nazak menjelang petang & menghembuskan nafas terakhir dipangkuan keluarga pada malamnya.

Takdir Allah melebihi dari segala-galanya..... Kehilangan yang tidak terduga & dijangka.... She left behind 6 children - 3 girls & 3 boys , the youngest is around 4 years old boy... Sempat juga kite ziarah arwah pagi Isnin 6/6/05 tu walaupun kite ade appointment di gov. dept . Then lepas berada disitu dalam 1 jam, kite pun beredar untuk urusan kite dengan hubby, then when we comeback to that place, they just bring the coffin to the burial site. Semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya.. dan tempatkanlah dia bersama-sama orang yg beriman.... Amin.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home