· · · · · · · · · Click here to make Falling Objects · · · · · · · · · · · · · · ·

Thursday, September 27, 2007

Aina at 6 months old.

Lately, aku very d busy... tak dapek den nak nolon.... aku hanya sempat upload gambar & gambar dan gambar... kepada semua kenalan & tak kenal, selamat berpuasa & tak lama lagi, kita akan menyambut syawal yg mulia... selamat menyambut hari raya aidilfitri & maaf zahir batin dari saya sekeluarga... bila dah senang nanti, baru boleh update banyak2....





happy go lucky je dak aina nih. Suker...



dalam stroller pun dia nak niarap

9 Comments:

Blogger Am said...

Selamat Hari Raya, Maaf jika ada terlebih komen, terkasar tegur, terlanjur kata, semuga berbahgia menyambut hari raya

11/10/07 12:11 AM  
Blogger Puteri Satu said...

comelnya aina...yang mahal tang kening tuh...update plz..tak sabar nak dengar perkembangan aina...

2/11/07 10:07 AM  
Blogger Selipar Jepun said...

Selamat Hari Raya Am. Lama saya tak masuk blog sendiri...busy memanjang.

6/11/07 1:18 PM  
Blogger Selipar Jepun said...

puterisatu,
sorry lah..saya busy sangat. Kalau boleh sharp2 pukul 6.00 memang terus balik rumah. Sampai nak buta internet banking pun kadang x de mase. Kat rumah blum ade internet.

Nantilah saya cuba usahakan.. Tq kerana sudi jenguk kesini.

6/11/07 1:19 PM  
Blogger jinggo said...

saja nak menyemak kat sini....
cuma nak membuat jemputan saja....
datang la beramai-ramai...
bawak keluarga dan kengkawan sekali......
tempat, masa dan tarikh ada kat blog aku......
kehadiran anda akan memeriah kan lagi acara itu dan dapat mengeratkan lagi silaturahim antara kita.... insyallah.....

20/11/07 12:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

kak, mana pegi ni....lamanya tak update blog...ntah2 aina dah pandai berjalan

25/11/07 10:40 AM  
Blogger Jubeiz said...

Comelnya si aina ni.

29/11/07 10:21 PM  
Blogger noha chomel said...

hi kak SJ, selamat tahun baru, all the best in 2008

4/1/08 9:22 AM  
Blogger Selipar Jepun said...

thanks to those who still remember me.. i'm still alive, alhamdulillah. Tapi sejak 2 menjak ni, busy memanjang, x de mase sungguh untuk mengupdate blog. Apetah lagi nak melawat ke blog rakan2 semua. Insyaallah, dengan izinnya, akan saya update kan nanti. PC baru kena reformat pasal kena virus..

9/1/08 2:12 PM  

Post a Comment

<< Home